Męska bezradność

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż radzę, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! tania levitra

Zanotowałeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz uczynić?

Przełam wstyd i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego regularnie badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby i wskaże stosownego fachowca – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Kłopoty z erekcją to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie prowadzone jest przeważnie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami i warzywami. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto jeść czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zapytać też dietetyka o stosowną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swego jadłospisu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem wzmaga aktywność seksualną. Unikaj jednak mocnego alkoholu, który podziała w złą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Rzuć palenie

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa fatalnie na twój organizm oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie groźne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej niesympatyczny zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz żenujących sytuacji między wami, również w łózku. Rzecz jasna jako palacz z pewnością nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, abyś prócz diety czynnie praktykował sport. Czynnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieganie albo siłownia i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął systematycznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa problemy (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra